Välkommen!

Välkommen!

tisdag 2 mars 2010

Dagens början...

och avslut...


Tisdag morgon va ju uppfriskande.. Från + grader till -grader.. Underbart! Jag som trodde det skulle bli vår.. men inte än..

Fick ju tröjorna av Björn idag på jobbet..NICE!! Jonas blev jätte glad.. Tack björn+damen.
Jag Malin och Björn åkte iväg på lunchen.. Slutade med att Björn tog hämt mat men hamnade på banken å han bjöd på lunchen.. Han e grym.. snäll han..ler.. Både mig å malin. Det va jätte gott.. Wookat kött med nudlar..
Dagen slutade med att jag och Björn anmälde oss till Springcross... Kul.. kanske får göra reklam för firman:) Någon nygg t-shirt..ler..

Senare på kvällen.....
Blir förbannad på mig själv.!!! Åker iväg å ska spinna, för en gångs skull får jag tag på en parkering snabbt..Har tid på mig i lugn å ro,kan jag sätta på mig skorna å strecha litetänker jag. Kliver ur bilen,ställer in skivan å tar flaskan,handuken å skorna.... va fan e skorna...helvete.. står kvar i hallen.. Det va bara att avboka passet på plats....jävla skit.. irriterad som jag e åker jag hem.. Bestämmer mig för att ta en pw för att få ur abstinensen och suget efter träning... Går 4 km på 25 minuter. Fast jag ville gå längre å mer... men ska köra lite core övningar här hemma...Vilket jag gjorde.. å e heeelt slut..på ett skönt sätt...
Nu ska jag sussa..
Natti natti
Citat: Ignoti nulla cupido
Puss Puss













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar