Välkommen!

Välkommen!

torsdag 18 mars 2010

Hjälp..

någon??!!


Jag har spelat in en cover på mobilen.. Men vet inte hur jag lägger upp den här.. Jag har gjort den bara så där.. En kul grej.. får se hur det blir.. Ingen bra kvalité eller sånt..



Jag tar på en instrumental låt från youtube som jag tyckte va bra..Har aldrig hört den förr.. Det rullade med text så jag börjar sjunga med.. Men blev nyfiken efter å började leta efter låten.. Men fan Jag sjunger ju helt annorlunda.. Alltså.. det e så man gör en cover i eget tycke alltså..haha



Ja va säger man.. Låter ju inget som orginalet.. Så detta är då ett test.. Men snälla någon hjälp mig.. hur faaan lägger jag upp den här????



Om inte annat så får jag väl försöka.. Å vänner/ovänner/bekanta/Familj ja ni alla som läser min blogg.. Ta detta med en nypa salt.. Jag bara testade.. så va lite humana med kritiken e ni snälla..haha

PUSS PUSS

2 kommentarer:

  1. Om du går in under inställningar så aktiverar du mobila inställningar. Sen ska du kunna maila den till bloggen från mobilen. Så har jag kunat lägga upp filmer direkt från mobilen. Det borde funka med ljudklipp också. Om du måste ordverifiera när du lägger upp ett inlägg så kommer den hamna som ett "Draft-inlägg" men då finns den att läga upp iallafall.
    Lycka till!
    /C.

    SvaraRadera
  2. Hej C! Tack vännen. Får se om jag lyckas.. Jag å datorer:) haha.. vi går inte direkt hand i hand..ler. Tack för hjälpen..

    Puss å kram till dig

    SvaraRadera