Välkommen!

Välkommen!

torsdag 11 mars 2010

Hemma igen...

Efter ett intensivt pass spinning.. något måste ju hända tycker ja...Nu har jag oxå ätit lite mat.. Köttförssås å sallad.. inge pasta..

Ska lägga om kosten så att jag hoppar över potatis, pasta å ris.. En dag i veckan ska jag äta nudlar.. Sötsuget försvinner.. Mer sallad...En frukt om dagen..



Fast nu dom senaste passen har jag faktiskt kört en swebar.. Caffe latte smak.. pga att jag inte äter innan passet..Dricker ca en liter vatten:) Swebar e fan bra tycker jag eller så e det psykologiskt bara..hehe.. men låt mig tro att det funkar då.. Allt för träningen..:)

Som jag ska hålla igång.. Mitt mål.. Be a sexy B H again, MILF...Mooohaahahahaha!!!
Nu ska jag stretcha lite göra lite situps och armhävningar, tok pussa å snoza på baby.. sen sussa..
Citat: Curriculum vitae!
PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar