Välkommen!

Välkommen!

tisdag 9 mars 2010

Bönen..

finns med varje dag.. Och massor av kärlek... Jag använder aldrig första ordet då det känns fel.. Men resten... oh yeah!

"Gud, Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra. Mod, att förändra det jag kan.Förstånd, att inse skillnaden"..

Sinnesrobönen..
Jag vet mer om sånt här än du någonsin kommer att förstå.


ACOA=vuxna barn till alcolister(missbrukare)alltså översatt till svenska.
AL-ANON= familj,vänner till alcolister/missbrukare.

Jag är delaktig i både ACOA och AL-ANON.

Alla människor skulle gå med i en så kallad medberoende behandling. Man lär sig så mycket om sig själv å känner igen en skadad själ på flera mils avstånd:) Det finns så mkt kärlek att ge när man e "frisk". Man startar aldrig ett bråk i onödan, eller går igång på att andra bråkar. Intriger, e bara energi bovar. Lika så människor som älskar att skapa drama.

Se inåt, inte utåt!

Där fick ni veta liteom mig som ni inte visste. kanske skriver jag lite om mig själv å mitt liv som varit en annan gång.

Go natt å sussa sött nu:)


Citat: En dag i taget!


Puss Puss






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar