Välkommen!

Välkommen!

torsdag 25 mars 2010

Livets...

Lustar...Är förföriska...

Liten kärleksförklaring...till dig min älskling. När kärleks vågen sveper över mig..:)

När regnet slår emot dig där du går.
Å du är fredlös villebråd då vill jag va med dig i tusen år.
För att jag älskar dig..
När nattens stjärnor börjar visar sig, å ingen finns där som kan trösta dig.
Då ska du alltid ha ett hem hos mig.
För att jag älskar dig..
Jag vet att du inte bestämt dig än,men du kan tro på mina ord.
Jag förstod redan för länge sen,det är vi två som hör ihop.
Jag kan offra allting jag har ,för dig. Krypa naken genom staden för dig.
Ingenting kan någonsin hindra mig.
För att jag älskar dig..
Nu rasar stormen över öppet hav, och genom sorgens mörka skog.
Framtidens vindar blåser himmelen klar,allting ska bli mycket bättre än du tror.
Jag vill se dig lycklig, jag vill se dig glad.
Ge dig allting som du velat ha, allt som du drömt om ska bli av en dag.
För att jag älskar dig..

Gjord Av:
Mikael Wihe & Ebba Forsberg..

Den är helt underbar.. Liksom min älskade Jonas.. Min stötte pelare i jobbiga tider.Mitt ljus i mörkret. My soulmate.

Älskar dig hjärtat!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar