Välkommen!

Välkommen!

fredag 26 mars 2010

Mat dax....

Håller på att göra fläskpannkaka igen.. Gabbi verkligen älskar pannkaka..ler.. Jag kan typ äta en vanlig pannkaka sen börjar det växa i munnen.. illa... Det är väl bara för att man alltid fick glutenfria pannkakor som barn. Dom ger mer mättnadskänsla.. Jag är ju gluten:) Så nu fick ni veta nå mer:) ni inte visste om mig:)Så en sak är ju ganska bra på sommaren.. Jag kan inte dricka öl:) Men jag fuskar ibland.. För en kall öl med immigt glas en het sommardag.. På en uteservering.. Inte HEEELT fel..hehe


Nä nu får värmen sätta igång på allvar.. så jag får sätta på mig nya sommarklänningarna:)
Japp, så ser man ut nu.. Som sagt träning träning.. 10 kg kvar.. Sen e jag där jag började:)
Sakta men säkert.. Det är ju inte bra att gå ner för snabbt..

Fredag idag.. Då e det mys och gotta framför tv med familjen.. Det e så mysigt att sitta/ligga i soffan å gosa ner sig i värme..

Nu ska jag återgå. Sköt om er så länge.. Kanske kommer ett till inlägg senare..
Jo, igår investerade jag faktiskt en väldigt trevlig accessoar.. En svart hatt.
Älskar verkligen Stora blommor i håret, klänningar å high heels, hattar å sånt....

Kvinnligt ska det va. Antingen blommor i håret eller kanske en vacker, snygg eller kvinnlig hatt.Men oxå väldigt rockig på samma gång...LOVE IT!
Kärlek till er!
PUSS PUSS




2 kommentarer:

  1. Kämpa på bara! Som du tränar kommer du snart ha nått dina mål! Du är asduktigt! Men att ha en baby som du har som tycker du är finast hur du än ser ut är värt mer än allt!!
    Hoppas ni haft en fin helg!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Tack. Det värmer att du tycker det!..Vi har haft en underbar helg. Och jag är väldigt tacksam för min baby:) Önskar alla hade en kille som honom. Hans finns där å står ut med mig;) hehe.. Jag har mina perioder:) Som alla vi tjejer har..hehe.. Hoppas att även du haft en underbar helg..

    Puss å kram

    SvaraRadera