Välkommen!

Välkommen!

söndag 14 mars 2010

Vackra..

Söndag.. Jag har varit hos svärisarna hela dagen.. Hämtade Lee å Mats i mörby.. Blev att jag satt där å vänta ca en 1h..hehe.. Dom råkade hamna på fel tåg..hihihi.. Det har ju hänt några gånger.. för mig oxå..
Grabbarna grus kolla på fotboll medans Lee satte i extentions på mig.. Med assistans från Sanna.

Detta e vackra Lee som hjälpte mig idag.Sor boys n' girls hon e inte singel. Ni ska få se lite kort sen på hur det blev..

Sitter å kollar på wipeout.. Men herre jävlar va roligt.. fy fan va underbara komentatorerna är, Felix herngren och Hans Wiklund..hahaha..


Bilder på kistamässan kommer imorgon lika så bilder på mig:) hihi så ni får vara lite nyfikna nu..

Citat: Den som väntar på nå gott, väntar alltid för länge;)

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar