Välkommen!

Välkommen!

måndag 22 mars 2010

Måååndag..

Underbar dag.. Solen lyser, blå himmel...Kan man begära nå mer.. Nope...

Hemkommen från kryssning igår.. Jisses! Mycket skratt, väldigt god mat..
Bilder kommer senare ikväll..

Sitter på jobbet.. lite rast.. Ganska mycket å göra.. Läste mailen.. Hästspark i ansiktet.. Men det gick över efter ett samtal med baby.

Saknar träningen.. Men imorgon e det dax igen.. Helt otroligt, så fort jag inte tränat på någon dag så får jag lite abstinens efter den.. Spinning.. Medelpass.. Jag ska ta i så jag nästan kräks.. E det inte så man ska göra..hihi..

Allt för att komma i form igen.. Vissa mammor blir man lite avis på.. Dom har jätte mage direkt efter en förlossning så ser det ut som om dom aldrig burit ett barn.. Själv måste man slita som satan..

En gång hard worker always a hard worker...

Köpte fan världens bästa bok på båten, eller fick den av min svärmor.Andreas Carlsson,Live to win. E ju inte som alla andra. När alla spa:ar å dansar på båten då sätter Katja sig i Loungen å läser, beställer in en Sparkling drink:) Champagne med jordgubbar..Mums! va god den va;) Jag å svärmor.hihi. Hennes va nog godare. Dom skulle haft färska jordgubbar istället för att ha frysta:)Men ja, va gör man inte dagen efter en riktig party kväll med tjejerna:)

Tack tjejer!

Återkommer senare ikväll... med lite bilder..

Å till er andra.. Miljoner kisses!

MUAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar