Välkommen!

Välkommen!

måndag 1 mars 2010

Missade..men men..



det e ju bara en blogg..;)




Igår va vi till "farfar"Olle. Han fyllde år. Det bjöds på tårta å dricka.ler.. Här e han med My.

Sen åkte vi till IKEA i kungenskurva. Meeen faaaan va folk... Lönings helg.. Inte min idé:) Inte bara jag tycker om att åka å shoppa:) Vilket jag är glad för..



Kryssning bokad och klar.. Vi blir fyra som åker ihop. Sen några andra kompisar som har andra hytter. Vi ska samlas på båten å umgås, dansa och snacka lite skiiit..ler..


Men det e ju inte förrän 20 mars. Så mkt hinner hända i förberedelse inför den:)

Nu ska jag lägga tjejena sen mysa med baby.

Jag älskar dig Jonas!!Tack för att du finns!!Tack för att du är den du är!!

Citat: Beati Possidentes!

Puss Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar