Välkommen!

Välkommen!

måndag 14 december 2009

What a day...












Jisses, jag glömde ju att blogga igår..ler..
Va lite mycket igår. Åkte till TäbyC igår och köpte julklappar till nästan alla som ska ha. Så slipper man ta det i sista stund. Jag e gryyym..ler.. Det värsta jag vet e fan att stressa vid julen. Julgranen är klädd. Det gjorde vi i veckan pga att Gabbi ska till sin pappa över jul. Hon kommer hem till nyår igen.
Jag har gjort lite julgodis. mjuk knäck och ischoklad med mandel. Satte ihop pepparkakshuset som jag å Gabbi ska fortsätta på när hon kommer hem från skolan. Baka lite pepparkakor och garnera dom.
På onsdag ska jag,Gabbi, My och farmor sanna till stan och kolla NK´s skyltfönster, fika lite och kanske kolla en julklapp till Morfar. Som jag kom på att jag glömt.
My ligger å vilar just nu, snön ligger vit utanför vårat tv-rums fönster. Jag ska snart gå på en långpromis (PW= powerwalk).Lite kallt men väldigt behövande.I samma veva hämtar jag Gabbi.
I helgen eller efter helgen när Gabbi åkt ska jag åka till toys´r us å köpa alla julklapparna till My och Gabbi. Vi firar julen när Gabbi kommit hem. Ingen jul utan barnen.
Ska oxå åka till storasyster Carina på juldagen å äta lite julmat. Det e ju inte så långt. Hon bor ju i Uppsala så då passar lillebror oxå på att åka dit.
Det blir mysigt.
Nä, nu ska jag äta lite lunch sen gå på promenad. Och tack för att ni besöker mig. Men jag skulle tycka det va jätte jätte trevligt om ni kunde lämna en liten komentar eller nå så man ser att ni finns. Vill ju gärna veta vilka ni är oxå? ler.. eller att ni bara trycker i vad ni tycker..kul,intressant, cool eller skriv själv ointressant eller tråkig. kom gärna med frågor om ni vill veta nå om mig..Tänkte att jag skulle berätta lite om min uppväxt senare. Men svarar gärna på frågor.
Citat: Cogito Ergo Sum!
Puss puss på er och ha en trevlig dag.
Ses snart igen.



4 kommentarer:

  1. Hallu!!
    Skickar massa kramar från oss här uppe!!
    Vi saknar er!
    Kram Pierre, Nova och Marléne

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Ååh ska ni in till stan på onsdag!!? Får man haka på och fika? :) Jag jobbar inte nu så det vore kul o ses! Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej. Det är klart du får följa med Lee. Ju fler desto trevligare:)

    Tack!Tar emot kramarna med öppna armar! Vi saknar er oxå!

    Kastar iväg pussar och kramar till er alla!!
    Muah!Muah!

    SvaraRadera
  4. Nu fick jag just veta att jag ska iväg på en intervju i solna imorgon så jag kan inte hänga med :( Synd! Det är ju så mysigt att gå och kolla nu när det är snö och lite mer julstämning. Hoppas ni får trevligt i alla fall! Kram

    SvaraRadera