Välkommen!

Välkommen!

tisdag 8 december 2009

Dagen börjar lida mot sitt slut..









Och jag har inte gjort så mycket som jag skulle ha gjort. Men jag har lyssnat på musik slappat framför tv:n och tagit hand om My.Gabbi har haft en kompis här.Så dom har lekt. Känner mig inte riktigt hundra. Man får hoppas att man är kry till slutet av veckan.


Känner mig ganska harmonisk och kärlekskrank. Så jag ska ta Jonas med mig till sängen så kan vi ligga å mysa å kolla på någon film... Kan göra det direkt när tjejerna somnat. Skulle kunna sova 24 timmar i streck tror ja.


Det är nog vädret som gör det. JAG SAKNAR SOLEN! Får väl ställa mig i tv-rummet och göra solhälsningen. Får se om det lyckas. kanske blir sol imorgon då:)


Puss Puss så ses vi....


Citat: Ars Amandi!

2 kommentarer:

  1. Kul att du börjat blogga, ska bli skoj att följa!!! :) Tack för att DU & dina fina finns! Massa kramar / L

    SvaraRadera
  2. Tack själv Lee för att du finns och att mats finns! Det är ett privilegium att få ha lärt känna er och få fara en del av eran vardag.ler. puss och kram Katja

    SvaraRadera