Välkommen!

Välkommen!

måndag 28 december 2009

Det närmar sig..

det sista inlägget för i år... Sista inlägget blir en samling av det gångna året, lite bilder och sedan lite om vad som kommer nästa år. Men nu e det fortfarande 2009.


Saknar Gabbi nå fruktansvärt. Hon e hos pappa sin. Men kommer hem snart. Före nyårsafton iaf. På nyårsafton blir det fira med Tomas å Karin och barnen och vår familj.
Men vi har ju My hemma nu. Galen liten tjej. Hon e såååå vild. Hon gör det lite lättare för oss nu när Gabbi inte e hemma. Det skulle kännas jätte tomt om ingen av tjejerna var hemma.

Jonas sitter just nu i telefonkön till försäkringskassan.. Du har plats 250. Vad kul. Vilken tur jag har som inte gör det..ler..
Igår så träffade vi på Tomas å Karin i Täby C. Bestämde att vi skulle komma till dom på middag å spel. Vilket vi gjorde och hade skit kul.

J skulle köpa sig ett par jeans i Täby C. Det blev två par.. Ett till sig och ett par till mig. Jag har inte haft jeans på ca ett år. Så du ska tro att det var ovant. men samtidigt skönt. Det går på rätt väg. Men jag ska ner ca 17kg så jag har lite att göra. Men jag e på väg neråt. Jag har redan tappat över 20kg så man ska inte klaga. Men största delen var ju vatten och My..ler..

Men jag har ju något att skylla på iaf.;)

Nä, nu ska jag återgå till familjen. Jo, jag höll på att glömma. Jag å Jonas ska på bio imorgon,Avatar. Blir mysigt. Äta lite god mat å bara vara med varann.

I'll be back!

Citat: Finis Malorum!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar