Välkommen!

Välkommen!

tisdag 22 december 2009

Ville bara tala om.....

att jag har världens vackraste och älskvärda familj man kan tänka sig! Tack för att du finns min älskling.Detta fick jag av honom när han kom hem från jobbet. På kortet står det; jag citerar:
Mitt hjärta brinner för dig...lika mycket nu som tidigare.Du är mitt mysiga lilla värmeljus under strömavbrottet. ÄLSKAR DIG!/J
Helt underbart. Tack! igen älskling.
Sen vill jag passa på att tala om för mina andra att jag älskar er. Jonas,Gabbi, My, Pappa, Pierre,Marléne, Nova,Carina med familj,Carita, Jennifer med familj,Mickis, Marie, Eva, Mats,Lee,Nicke och barnen, Sanna och Owe. Förlåt om jag glömt någon. Ni finns i mina tankar. Bara det att jag ska gå å lägga mig nu. Å mysa lite. Så jag har tyvärr inte tid att skriva här nå mer idag..
Men imorgon blir det nå nytt;)
Citat: Gloriantur Et Laetantur!
Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar