Välkommen!

Välkommen!

tisdag 8 december 2009

Välkommen!

Välkommen till mig. Kul att du hitta hit. Jag heter Katja.
Japp, nu är man bloggare också. Är nog på tiden. Har suttit å skrivit på mina andra sidor.Kanske inte är så roligt att sitta å läsa dom. Så nu börjar jag mitt liv här.
Hoppas ni kommer gilla det jag skriver eller inte. Man kan ju inte va älskad av alla;)

32 årig 2barns mamma med ett galet liv. hehe Mer om mig kommer. Och om mina nära och kära,ni som vill veta. Men nu ska jag försöka mig på den här sidan och hoppas på det bästa.
Det kommer skrivas om: familj, vänner, mig själv givetvis. Mina tankar och funderingar och lite om mina intressen som är: Dans, Musik och Fotografering.
Och för varje inlägg kommer jag att lägga in ett litet citat på latin. Bara för att förgylla eran dag;)
Dagens citat: A dato!


PUSS PUSS PÅ ER SÅ LÄNGE! Ses snart igen.

2 kommentarer:

  1. Välkommen till bloggvärlden min prinsessa. Nu blev jag åxå sugen på att etablera mig här, istället för bloggen på msn... så vi får se.. kanske joinar dig snart :) Har redan lagt dig som favorit, så att nu kan jag ha lite koll på dig!!! Miss you vännen min. Ta hand om dig. <3

    SvaraRadera
  2. Tack underbara Marie. Ler alltid glad när jag får ett inlägg av dig. Jag tycker nog att du kan göra mig sällskap här..ler. Du e min favvis redan oavsätt om du har en blogg eller ej.
    puss och kram Katja

    SvaraRadera