Välkommen!

Välkommen!

tisdag 29 december 2009

En lugn kväll...

Igår med lite god mat och lite efterätt. Bubbelvin och nougatdoppade Jordgubbar..MUMS!

Jonas favvo oxå. Jag hann äta två då hade han redan ätit sex..ler..

LillMys sov som en liten fallenängel. Lilla puss munnen..hehe Kunde inte låta bli att pussa lite på.


LillMys sover med pappa J. Hela dan mös dom i soffan. Första gången hon va hos pappa heeela tiden. Ganska skönt för hon är annars väldigt mammig.
Idag:
Fixar badrummet uppe. Har målat lite där inne. Så man kan ha mys där nu. Det är ju ett tag kvar tills vi ska rusta det. Nu ska jag till tvättstugan och fixa tvätten. Tre nya tummlarna..Oh Yeah! Ingen tvätt inne.. skönt!
Nu har har vi precis ätit mat,tacos.. Det är både gott å nyttigt..Och vi har precis haft ett skrattanfall både jag å jonas och My..jag spelade in det på mobilen. My är sååå trött...Å nu är det som om hon blivit besatt..Hon e helt crazy...Ler.. Nu ska hon natta sen ska jag å J duscha och mysa i soffan.
ses snart igen!
Citat: Gaudeamus Igitur!
Puss Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar