Välkommen!

Välkommen!

lördag 12 december 2009

Firma festen igår..

kan väl säga så här. Jag hade skit kul. Hade velat dricka några Mojito men.. Jag tog bilen in. Så jag drack bara ett glas vitt på firman sen när vi kom till Wijnja´s Vinkällare så blev det att jag smutta på vinerna pga att jag skull ta taxi tillbaka till bilen å ta den hem.Väldigt trevligt hade vi där. Vi fick en ostbuffé på 25 olika ostar och olika viner.

Efter det gick vi över gatan till ett ställe som heter Lemon bar, lite folk till en början men efter att en av mina kollegor dansat loss på dansgolvet så va det snart smäll fullt där. ler.
Det blev två cola on rox.ler. Grabbarna blev mer dragna än dom ville tror jag. Men om man lägger in ett kort i baren å får dricka så mycket man orkar. Vem skulle inte bli full då? Inte jag dårå. Pga bilen.. hm,mm.. Fast jag hade jävligt kul iaf. Det är bara jag och en till tjej,Malin. Vi har ju rätt kul trots att vi e dom ända tjejerna på hela firman. Man får se rätt mycket skoj om man säger så.

Det blev en rätt tidig kväll trots att jag hade kul. När jag kom hem sitter J vid datorn och mixar. Vi går å lägger oss och kollar på en film. Men vi somnar båda. ler.. Man blir trött av att ha barn:)

Idag e vi trötta allihopa tror ja. Gabbi ska iväg på kalas kl fem och sova kvar där. Det är en klass kompis till henne som fyller. Då ska jag och J försöka bara ägna oss åt varann. äta massa choklad å dricka lite rött..ler.

Har ganska mycket bilder att lägga in sen men dom kommer. ler.. Gör ett inlägg med bara bilder lite senare idag.

ses snart!

Citat: Dictum Factum!

Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar