Välkommen!

Välkommen!

måndag 14 december 2009

Mys måndag...

Nu har jag precis kommit ur badet. Älskar å bada när det är kallt å ruggigt ute. Speciellt om jag badar med min älskling. Du har nyckeln till mitt hjärta baby! Nästa gånga ska vi båda bada. När vi är barnlediga.:)

Något som jag måste ha när jag badar är massor av ljus..massor.. Badolja.






Och nå gott att dricka. Har man sällskap i badet;) så ska det helst vara chokladdoppade jordgubbar och champagne. Eller ett glas rött eller vitt fungerar alldeles utmärkt.










Jag älskar verkligen att spa:a själv. sköta om kropp å själ men även att göra iordning badet till någon i familjen. Eller för en romantisk stund med min J.
Just nu ligger vi i soffan å myser och ska kolla lite tv sen blir det sängen. Ska ju upp tidigt imorgon.
Ses imorgon och gonatt på er allihopa!
Citat: Eloquentia Corporis!
PUSS PUSS














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar