Välkommen!

Välkommen!

lördag 26 december 2009

Julstök och klappar...

är avklarade. firade jul hos mina svärföräldrar i österskär. Vuxen jul. Det menas med att det inte fanns några barn med förutom lilla My. Gabbi firade med sin pappa i år och saga å Elvira hos sin mamma. Så nästa år blir det full fart. Då är alla barn med.

Det blev god mat och många vackra stunder.

På juldagenvar vi å firade jul hos min Stora syster Carina. Vi blev några stycken.Första gången som vi firade tillsammans sedan mamma gick bort. Har saknat å ha en släkt att fira med. Förhoppningsvis så kan vi fortsätta med detta varje år hädanefter.

Det blev även en liten fest. Vi lämnade My hos hennes farmor och farfar. Gjorde oss iordning och begav oss till Winberg(bandmedlem). Där det bjöds på mat och massor med underhållning. Glömde bort tiden helt å när min Jonas fråga om vi skulle börja bege oss såg jag väldigt frågande på honom å sa:redan! men kl va ganska mycket,kvart i fyra när vi började gå hemåt i snöoväder. Det gick ganska fort att gå för vi busa på vägen. försökte få omkull varann i snön men det var j som fick mig på rygg. Lite kallt men mysigt.. Fick ju lite mys pussar som tröst..



Lite berusade av både alkohol å kärlek passa vi på att ta ett kort innan vi bäddade ner oss i en varm å skön säng men.. det va lite tomt, inga barn..

Så idag mår man som man förtjänar. Nu ska jag å Jonas laga god mat, dricka gott och mysa framför tv:n. My är så trött. Hon sover hela tiden. Kanske påväg att få sin fjärde tand.
Nu ska jag återgå till min älskling som väntar här bredvid i soffan..
Citat: Dubium Sapientiae Initium!
Puss Puss så ses vi innan nyår. Som Sista inlägg i år så kommer jag lägga in massor med bilder från detta år, framtida planer och lite annat smått å gott:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar