Välkommen!

Välkommen!

onsdag 30 december 2009

Dagen före nästa...

år... Vad gör man en sådan här dag? Vi har inte gjort så mycket. Handlat för imorgon. Mat, smällare, kroppsfix:) hud lotion å sånt därnt ni vet..ler.. för att göra sig fin..eller snarare fyllt på lite;)

My har haft problem att bajsa nu en längre tid.. Det är så hjärtskärande å se henne. Hon e jätte hård så man gråter nästan med henne varje gång. Jonas googlade lite om det på nätet å hittade lite sätt att lindra å sånt. Jag hade ju inte sånt här problem med Gabbi så varje barn e en ny upplevelse.


Man lär sig mycket men framförallt mycket om sig själv. Konstigt att säga men så är det.

Man önskar att man kunde ge barnen hela världen men man kan bara ge det man har.. Och det är mycket det. Man vill alltid vara den bästa mamman i världen som dom kan få.. Nu när jag tänker efter så kan jag nog säga att jag hela tiden vill vara bättre än jag kan vara.


Dom är bara nöjda med att man finns där, älskar dom, lyssnar på dom, respekterar dom, sätter upp regler, ger dom trygghet och bara är mamma. Lite tjat får dom allt ta. :)


Imorgon kommer Gabbi hem. Ska bli så skönt att ha båda tjejerna igen. Vi märker på My att hon oxå saknar Gabbi.. Hon kommer att bli så glad.


Vi har ju fortfarande massor med julklappar under granen. Gabbis,saga, Elvira ska öppna imorgon. Lilla julafton. Ska bli mysigt.


Jag har lärt mig fem ackord. Satt å klinka lite igår. Och lite idag. Kan spela en låt. Men är inte i närheten av Jonas. Han som lärt mig. Men mycket måste man ju vilja själv oxå. Har lite ont i fingertopparna idag. Men skam den som ger sig. Lägger upp en cover som vi ska spela in här sen. Jag sjunger och Jonas på gitarr. Som sagt, enligt mig e han bäst. Tar gärna emot kritik då. Positiv som negativ kritik!!!!

, nu ska jag sluta för den här gången. Så ses vi imorgon... Då blir det massor från detta år och lite som komma skall;)

Citat: In Fidem!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar