Välkommen!

Välkommen!

fredag 11 december 2009

Debaser..

igår. FAN va grymt det va. Det va så jävla bra. Kvällen bestod av massa Rock, en redbull,ett glas vatten och massor med sköna människor.Det va fem band som spela,Hide the knives, Itchy Daze, Engel, Raubtier och Corroded. Två av dom föll mig riktigt i smaken, Hide the knives och Itchy Daze. Det va Bandit The most wanted. Snackade gamla minnen med Anna och fick skratta väääldigt mycket. Kunde inte haft ett bättre sällskap. Tack Anna!

Bilder med mer finns på: rockspot.se

Nu på morgonen va det Luciafirande för Gabbi. Så fin hon va i sin tomte kläning, sjöng bra gjorde hon oxå. Jätte duktig. Farmor och Farfar kom oxå å titta. Det va mysigt men kallt. Sen gick jag My Gabbi och jennifer upp till deras skola där det skulle bli fika. Julmust och pepparkakor. Kommer lite bilder senare. Jonas va tvungen att åka till jobbet. Lite tråkigt.

Idag blir det firma fest. Inte jätte laddad pga att jag sov 3½ timme inatt pga My bråkade lite. Men imorgon ska jag ha sovmorgon. Japp, det ska jag. Men det ska bli kul att komma ifrån lite ikväll oxå. Fast ska jag erkänna så skulle jag hellre sitta å mysa med familjen i soffan med lite godis och lite annat. Sen jätte mys med jonas när tjejerna sover. :)

Nu ska jag äta lite frukost sen kanske My vill sova lite. Då tar vi en liten lur i soffan så jag får återhämta mig lite från inatt. Är liiite trött.

På återseende:)

Citat: Da mi basia mille, deinde centum!

PUSS PUSS

1 kommentar: