Välkommen!

Välkommen!

fredag 18 december 2009

Julavslutning..

för äldsta tjejen idag.. Mysigt... Värsta va väl när vi föräldrar sitter å väntar på att få ta plats i kyrkan och skolrektorn meddelar att barnen står vid en busshållsplats ca 10 minuter därifrån. För att busschaffören vägrar att köra ända fram. Helt sjukt!! Det är barn i åldern 6-9. Jävla PUCKO!! -10*c och tunna kläder.. Va fan tänkte han med.. eller han gjorde ju inte det. Så alla föräldrar som va där och hade bil hämtade barnen. Jag hade tur att jag kunde fråga mina grannar som har en son som går sexårs. Dom plockade upp Gabbi. Till sist blev det jätte bra. Gabbi fick med sig en kompis hem, Jennifer.
Vi åkte till Täby C. Va tvungen att köpa en sak till min bror. Måste visa att jag älskar honom. Det kvittar om jag inte får nå. Jag älskar verkligen å ge bort saker till dom jag älskar. Så sorry Marléne och Pierre. Jag kunde inte låta bli.. Ni har ett varsit paket här:/ hehe (jag vet att jag inte skulle..sparkar i gruset)..

Jo, bilden ovan är pepparkakor som Gabbi har bakat.


Detta är då Gabbi(min) och Jennifer. Dom fick först efter Täby. Äta på Mc Duuunald:) sen när vi kom hem, busa dom som aldrig förr.. Tror att dom fick socker kick! ler.. Chokladpudding med grädde:) hehe.. Vi bestämde att Jennifer ska sova kvar på söndag..Blir myssöndag då oxå. Sen fick tjejerna baka pepparkakor.. Det va mjöl öööövvverrallt:)hehe.. så kul å se dom ihop..ler..

Nu sover tjejerna,My och Gabbi. Jennifer är hemma hos sig. Jag sitter å klinkar på gitarren och zappar på tv:n.

Börjar bli lite trött nu..
Funderar på att mysa ner sig i bingen;)


ok ok ok, jag erkänner... Jag äter lite godis oxå:)

Ha en underbar fredag alla mina underbara följare:)

Citat: Haec Satis Sunt Dicta Nobis!

Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar