Välkommen!

Välkommen!

onsdag 16 december 2009

Idag...

Lite foton på mig å min yngsta. My blir 8 månader idag..ler.. det går så fort.. Och väldigt lik sin far. Hon är en salig blandning av oss. Men här är hon lik pappa Jonas.



Bestämd och samman biten men väldigt snäll ändå.. Mot dom som förtjänar det. Är man elak så kan man ju inte räkna med att andra människor är snälla. Man får samma mynt tillbaka.

Men vissa fattar inte det där riktigt. Falsk spel funkar inte, det går absolut inte hem hos mig.
Och jag är inte perfekt men jag är inte den som tar skit. Om man först tror att allt man kan vara snäll och trevlig, sen visa en annan sida pga att någon "annan" är i närheten. Vända kappan efter vinden. Då ska man nog fundera på vart man själv står och hur ärlig å snäll man är.
Skulle inte förvåna mig om vissa saker inte ens kommit på tal.
Sen att köra sin så kallade "mjuka" sida för att manipulera andra för att få igenom sin vilja till vilket pris som helt. Vad kallar man en sån människa???!! Psyko!! kanske..eller feg för livet!!
För mig är sånna människor inga vänner, dom är nollor för mig. Inget man lägger energi på.
ja, NOLLOR!!!! Dom är inte ens värda det

Sen tycker jag synd om dom som är rädda för dom eller inte orkar diskutera med "nollorna" så dom låter dom nollorna hålla på isället.. Eller ska jag säga rätta deras sätt att beté sig inför folk.
Det är ju som att låta sitt barn mobba andra barn å inte göra nå åt det. Vilken förebild man blir!!!

Nog om det. Nu ska jag snart hämta Gabbi sen ner på stan. NK:s skyltfönster sedan kungsholmens julmarknad.. Med tjejerna och farmor Sanna.

Citat: Do ut des!
Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar