Välkommen!

Välkommen!

torsdag 10 december 2009

Inspiration till musik och dans...













































Jag har ju börjat lära mig att spela gitarr. Eller min sambo lär mig. Han är enligt mig ett musikaliskt geni.ler. Men enligt mig är han bäst på det mesta. Lag in en bild på min alldeles egna gitarr som jag fick av min far. Jag skriver så mycket men kan inte framföra det pga att jag inte kan spela något instrument, man blir lite låst. Så nu ska det göras musik. Jag och Jonas ska sitta,ligga, ja göra det som går för att det ska flöda musik å låtar här. Men en sak i taget..ler.. Skynda långsamt, va det ja!


Ovan är min inspiration till det mesta jag skriver. Sjunga, har jag gjort sen jag va liten men så att ingen hört mig. Är nog lite blyg på den fronten men har oxå scenskräck. Men det som är konstigt är: Jag kan dansa på scen, inför flera hundra och jag kan spela teater inför flera hundra. Men att sjunga inför folk e nog det jobbigaste tror jag. Får inte fram ett ljud det liksom låser sig.

Jag ska försöka ändra på det. Jag ska lägga in lite här. Jag tar gärna emot kritik men oxå beröm. Allt för att kunna gå vidare. Och för att senare kanske kunna sjunga inför folk. Jag själv tycker att jag sjunger sisådär, men andra som har hört mig säger att jag är duktig.

Nu ska jag ladda inför en kväll på Debaser med Anna. Jag har lite svårt att skriva här pga att jag har en liten My som oxå vill skriva..ler.

Hon har blivit så stor 7 månader snart 8. Helt sjukt. Hon kryper för fullt och klättrar efter möblerna. Nä, nu ska jag ta en PW och sen färga håret. Lägger in en bild på mig sen innan jag drar till Debaser. Fixad och allt. :)


Citat: Carpe Diem!

Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar