Välkommen!

Välkommen!

onsdag 9 december 2009

Dagens äventyr..






ska jag ta upp nu. Det har ju inte bara hänt lite.:)



I tidigare blogg inlägg skrev jag att jag skulle åka till Täby C.


Jo, det gjorde jag. Å va det var folk där. Alla var som galna, alla skulle köpa julklappar.. Tur att man inte köpt en enda än då. Blir väl i sista stund i år. Jag har alltid varit duktig att köpa alla julklapparna månaden före. Men inte i år. Vilket jag bävar för. För är det något jag avskyr så e det att shoppa med galna människor som sliter, buffar, ja svär åt varann.


Sen va jag till centrum här ute där vi bor. Åt lite filé Oskar. Det va jätte gott men det blev mest kött och sallad. Hitta ett par skor åt My som hon kan ha i sommar. Med lilla mumin My. Jättesöta. Det fick bli en av hennes julklappar.


Från det ena till det andra. Jag satt å kolla på bolibompa med tjejerna idag medans Jonas laga mat(jäklar vilken god mat det blev. Köttgryta med potatis)Han e grym min älskling. Jo, tillbaka till bolibompa. så kommer ett av mina favvis program upp. Mmm, jag gillar barnprogram. Vissa!


Vet ni vad BLA Stockholm är?! Dom e så grymma. Jag lägger upp ett foto på mina favorit figurer. Dom dockorna e så jävla bra. "ungdoms pensionärerna". hahaha.. Dom måste ni se. kan försöka lägga upp från youtube här. Så får ni se.




http://www.youtube.com/watch?v=7EDaFNdTjXY


Två länkar till ungdomspensionärerna. Fast jag hittar inte den med trimmad rulator:)

Sen tog jag ju upp att jag ska ut i morgon och på fredag.

Måste ju bara visa mina skor.. Mina babbisar..ler.. Älskar verkligen skor. Men älskar oxå att kolla in skor på folk. Hur dom tar sig fram,rör sig osv. Fruktansvärt sexigt om man har snygga skor, kan röra sig men som kvinna oxå kan bära dom med stolthet. Och Älskar verkligen när en tjej/kvinna klär sig kvinnligt. Visar sina former. IF U GOT IT,SHOW IT!!! va fan..;)


Nu sover tjejerna och jag väntar på Jonas. Sen blir det filmmys i sängen och vuxenbus:) hi!hi!


Vi syns imorgon mina underbara läsare/besökare.




Oj, höll på att glömma. Citat:Amantes sunt amentes! ;)


PUSSPUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar