Välkommen!

Välkommen!

måndag 20 september 2010

Vad har hänt!

Lite bilder från veckan som varit. Lite fel ordning men jag tar det från söndag till måndag:)
va lite trött igår..Liten bild från sängen.Någon sekund senare sov jag:)
I lördags va oxå Jonas på svensexa.. dom hade haft väldigt trevligt:) hehe.. någon mådde inte bra igår;) Muah! hehe..
Igår va det "körgig":) i östra ryds kyrka.. Det va val.. va tänkte man:/ men det va kul att sjunga i kyrkan.. inte lika nervös som jag trodde jag skulle vara:)
körlägret i helgen.. Engelbrekstunet:)Jätte vackert och god mat:)
Detta va bland det vackraste jag sett tror jag. Svårt att beskriva men det va nå hekt fantastikt.. Och så stort. Och ljuset som blev av solen.. Inte bara jag som stannade och fotade.. Massor av tonåringar och vuxna. Detta är då på onsdagmorgon. Grejen är ju att resten av himmlen va grå av regnmoln utom en liten del där det va klarblått, så det bakom mig är mörkgrått och på sidorna. VACKERT!
Invigningen på Gabbis skola, som jag skrivit tidigare så har dom fått en ny skola. Den är jätte fin:)Lite ego bilder och lite det som hände på invigningen.
Nu ska jag njuta av tystnaden här hemma. Och fixa lite med papper, räkningar och arbete:)
Jo, jag glömde..Jag röstade såklart i fredags. Förtidsröstade.. Oh yes!
Och jag hoppas att alla ni som läser min blogg oxå gjort det:)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar