Välkommen!

Välkommen!

tisdag 28 september 2010

Spinning:)

Herre jäklar va skönt det va på spinningen idag!!! Körde puls pass 11.30. VARFÖR har jag inte kört lunch pass tidigare??!! Det är ju hur skönt som helst ju...

Men jag och hon som höll i passet konstaterade att jag ställt in mitt pulsband för lågt. Jag är högpulsad.. När dom andra låg runt 188/87% och körde sitt tuffaste låg jag på 199/99% och hade då mycket mer att ge.. Jag höll tillbaka jättemycket för jag trodde inte att man skulle gå över 200 i puls. Men så fel jag hade. Man ska gå på det kroppen orkar och på hur man mår. Sen ska man ju oxå veta hur mycket man har i puls:) innan man kör ett puls pass utan pause. Vi kör i samma takt i 30 minuter och 30 minuter med ökning av motstånd och ökning av takt.
Köpte en ost och skinksallad till lunch. Gott!

Nu får ni ursäkta mitt språk så ni som är pretantiösa blunda eller läs inte det som följer:)


Jag känner mig som en löpande katthona, som föröker vicka lite extra på höfterna å rumpan för att få en hane på fall:) Min hormonribba är i taket. Går runt å kurrar och gnider mig mot möblerna,putar med rumpan direkt vid kontakt;)och så fort Jonas är i närheten så gör jag allt för att få uppmärksamhet. hahahaha.. Ja, det är sjukt. Jag har varit så här i flera dagar. Vet inte varför. Har det med rökningen att göra mån tro?! Min gamla kattdonna:) här ovan,Zara:) Men inte den som ligger ner:)

Har ju slutat röka, rökfri 3v men fuskade tyvärr i helgen. Feströkte men det va typ 4-5 cigg sammanlagt. Begriper inte varför. Har lika gärna låtit bli. Smakade skiiit!!!

Nä åter till hemmets sysslor:)


Puss Puss

3 kommentarer:

  1. Haha! Måste vara något i Stockholms vatten! =)
    C.

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Ja det måste vara det. Det är bara tur att jag inte går runt å skriker som en löpande honkatt:) Då blir vi nog vräkta. Men det är inte långt ifrån att jag skriker..hahahaha...Det går ju inte över!!! Mycket vill ha mer så att säga;)

    SvaraRadera
  3. Kan det vara lilla S(z)ara på bilden?

    SvaraRadera