Välkommen!

Välkommen!

torsdag 23 september 2010

Meditation och harmony!

Är vad jag ska fylla mitt liv med just nu.. Pw direkt på morgon på ca 8 km, meditation varje dag efter lunch och jag gör allt jag kan för att få ett jobb.

Men ska jag vara ärlig så tar jag inte vad som helst. Har jag arbetat mig uppåt så här mycket nu och kämpat så tänker jag inte nöja mig med mindre. Det gäller det mesta i mitt liv.

Jag vet att man inte ska säga så eller göra så när det gäller arbete men när jag känner i själen att jag aldrig kommer trivas med vissa yrken så ska jag inte ens försöka mig på dom.

Nu ska jag äta en sen lunch. Meditera och sedan ta en lugn promenad i solen.
Å snälla någon där ute.. Kan någon av er hjälpa mig när det gäller att blogga från mobilen.. HUR I HELVETE GÖR JAG!? Jag har provat å provat men tror jag gör heeeelt fel..
Det funkar inte. jag har det på mobilen men när jag ska publicera ett inlägg så går det inte.

PUSS PUSS

2 kommentarer:

  1. Måste du fylla i wordverification när du ska posta ett inlägg? Hamnar dom som drafts? Eller kommer dom inte fram alls till bloggen?
    Kan du ha apps i din mobil? Många frågor..men jag fick kämpa ett tag med min förra mobil..
    Kram C.

    SvaraRadera
  2. Nu ska vi se om jag förstått det rätt. jag har blogger- droid. Jag är inloggad på min sida på mobilen. jag lägger till bild, titel, och sen trycker jag på publish blog post. Då kommer password upp. fyller i och trycker ok. det står sen följande: problems- please try again(the login request used a username or password that is not recognized.) Va faaaan:) har jag gjort för fel?

    SvaraRadera