Välkommen!

Välkommen!

söndag 12 september 2010

Rockfest och Stjärnkalas!

Igår va jag och Jonas in till stan för att fira av "indianen" mange. Det va fullt ös från kl 17 till 03. ler.. Fast jag lade mig vid halv två.
Så här kommer lite bilder:)
Innan tillfixning av hår och kläder:)


Skulle haft utsläppt men orkade inte för håret blåste i ansiktet hela tiden så då satte jag upp det i en toffs. Rätt skönt. Slippa puffa upp håret hela tiden;)

Jag och älsklingen. KÄRLEK!!!


Fuzzblock..Min älskling lirar gitarr..Dubble NICE!Sen va det massa andra oxå men hade inte tid att fota då..Sjöng(skrek) som satan och jublade för en av de fem andra som sjöng va gryyyym... Shit vilken röst karln hade:)Bandet hysterica..NICE!




Lite trötta påväg hem. Sitter på roslagståget:)haha..







Idag skulle Gabbi på stjärnkalas.. Hon ville vara Charlotte Perelli.. Så det va bara att inhandla klänning och present. Fixade till henne sedan va det röda mattan som gällde för henne;) Papparazzi fanns även på plats;)hehe
Lite bilder hur hon blev.. Såååå söt.. Mycket bättre än orginalet Perrelli:)
Nu ska jag softa lite..Liiite bakis idag..
PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar