Välkommen!

Välkommen!

torsdag 30 september 2010

Sista september:)

Nu är hösten verkligen här. Frost i gräset på morgonen när jag går min PW, börjar bli kallare men ack så vackert med alla dessa färger på träden.

Hade spinning på lunchen idag:) Härligt! Man fick välja om man ville ha pulsklocka på sig eller inte. Jag valde att ha det, men ställde in den på 210 den här gången:) Jisses va mycket bättre det gick:) Nu kunde jag ju ta ut mig ordentligt.. Nästan så kände att det va nära att jag skulle kliva av cyckeln och köra ner huvudet i papperskorgen:)

Men det som va bra va att en riktigt vältränad kille satt bredvid mig och vi såg till att peppa varann utan å säga nå.. när han va helt slut tog jag det lite lugnare..så jag fick med mig honom sen gjorde han lika med mig.. Vi mötte varann med ett leende och en nickning när passet va slut.. Det blir nog att man försöker hamna bredvid varann igen.. Det va kul att ha någon som ville ha ut samma sak som mig:) Kanske va han en vinnarskalle som mig;)

Nu har jag ätit lunch, passar på att tvätta lite idag också så det är gjort.
Plocka lite här hemma innan tjejerna å Jonas kommer hem..

På söndag är det derby!!!
Oh yes! Blir kul som fan tror jag.. Älskar att kolla på fotboll. Men har tyvärr ingen att gå med:(
Lika så är det kul att gå på ishockey men samma sak där:(

Hallå där ute, vill ni ha sällskap på någon match eller konsert eller nå annat..HÄR ÄR JAG!!hehe

Nä nu ska jag fortsätta här hemma..

Sååå mycket att göra:)'
PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. Vad gillar du för musik?
    Gospel exkluderat? =)

    C.

    SvaraRadera