Välkommen!

Välkommen!

fredag 10 september 2010

Kärleksrus...

Har ni någongång fått ett kärleksrus... Det känns som om man får en stor mäktig kärleksvåg över sig.. Fylld av känslor.. Man vill bara ställa sig på den högsta byggnaden i världen, skrika allt man kan bara för att å ur sig alla känslor på en gång..

Det är en underbar känsla men en övervälmande sådan för man vet inte riktigt hur man ska betee sig, göra,säga.. Det blir nästan för mycket..
Sådanna vågor får jag väldigt ofta och det är känslorna till Jonas som svämmar över.. Jag är då tvungen att ringa till honom vart han än är och hoppas att han kan svara. Förklara min kärlek till honom och det slutar nästan varje gång med att tårar faller pga för mycket känslor..
Är det så det känns när man är så kär i en annan människa att man nästan förlorar sig själv för ett ögonblick man svämmas över av kärlek för en annan människa. Bara tanken av honom får mig tokigt förälskad. Lika mycket som jag va i början som jag är nu. Nu är det djupare. Jag kan leva utan honom det vet jag men tanken på att göra det, att leva utan honom vid min sida får mig att gråta. Därför väljer jag att alltid finnas vid hans sida så länge som vi båda vill det å båda känner kärlek till varann:)

Så med detta vill jag bara säga: JAG ÄLSKAR DIG JONAS AV HELA MITT HJÄRTA! Liten våg på ingång...:)

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar