Välkommen!

Välkommen!

fredag 3 september 2010

Överaskad men ingen sömn...

Igår blev jag sjuk.. Jag har känt det ett tag i kroppen men så är det.. Jag blir inte sjuk ofta men när jag blir det blir jag det ordentligt.

Igår när jag stod i köket och plockade ur diskmaskinen så ringde telefonen. Lite lätt chockad så blev jag alldeles varm av glädje.

Fick ett mail av en okänd donna på fb. hade ingen aning om vem det va. när jag började läsa vad som stod blev jag sååå glad.

En gammal gammal barndomsvän sedan dagis-3:an hade hört av sig. Det va hon som ringde. Jag va så chockad när jag pratade med henne att jag inte riktigt visste hur jag skulle reagera. Men jag blev så otroligt glad. Som jag har tänkt på henne och hennes underbara familj. Dom vänner som jag hade då och dom som jag umgicks med och deras underbara kärleksfulla föräldrar. Det va tackvare dom som jag orkade fortsätta så som jag gjorde. För vi hade det inte lätt den tiden. Verkligen inte! Ni skulle bara veta. Dom vänner som specielle för mig då hette. Jenny, Anngelica, Hanna, Linda,carola och Andreas(heter nå annat idag).

Nu ska jag fortsätta kurera mig.. Hade ett litet såkallat möte imorse.. Nu vill jag bara sova så jag får tillbaka mina krafter.

Kärlek till er alla! Oavsätt storlek, kön, läggning ja det ni kan hitta på.

PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. Roligt att höra ifrån gamla vänner!

    krya på dej nu!!!!!

    SvaraRadera