Välkommen!

Välkommen!

onsdag 15 september 2010

Ilska!Trötthet!

Vet inte vad det är men jag tror det har med min sjukdom att göra.. och en mix av rökberoende.
Känner mig så förbannat arg hela tiden! Lättretlig, ja bara arg. Ni vt när man bara har lust att resa sig från soffan, sätta på sig jackan å bara lämna allt här å nu.. Jag vet inte varför!!??

Är jag helt ensam att känna så här jut nu. Har jag för höga förväntningar, förhoppningar och krävs det så förbannat mycket av mig hela tiden så jag inte hinner sätta mig ner i tystnad, bara få njuta av lite lugn å ro. Det är fan full jävla fart hela tiden åt alla jävla håll. Jag har fått nog av allt!

Jag vet inte vad det är.. Kanske frustration.. Jag vill för mycket å det blir aldrig som jag tänkt mig. Det händer saker som jag inte vill ska hända. Försöker att hitta tillbaka till den där stigen men jag vet inte vart den är. Någon har röjt skog å kastat ris å grenar lite överallt.. Så den är gömd.

Hallå någon där ute som känner igen sig??

PUSS

1 kommentar:

  1. Jag känner absolut igen mig! Fick världens raseriutbrott förra veckan. Mats stod bara och gapade, hehe. Ibland känner man sig verkligen så jävla less på allt utan att kunna sätta fingret på det och som att ingen förstår en. Tror det kommer vara så hela livet för oss tjejer med massvis av hormoner. Men du är världens bästa mamma och en jättefin människa som sprider massa glädje, glöm inte det!

    SvaraRadera