Välkommen!

Välkommen!

torsdag 30 september 2010

Min musiksmak!

Ja nu ska jag försöka mig på att berätta för er alla vad jag gillar för musik:)
Jag är faktiskt en allätare..Men jag ska ta upp lite grupper och artister som jag tycker om.

Det som står mig närmast är nog:
Nickelback, Hoffmaestro, Pearl Jam, Slash, Foo Fighters, Mustasch, Anouk, Pink, Magnus Johansson, Winnerbäck, Melissa Horn, La Puma, Anastacia, Newton Faulkner, Celine Dion, Weezer, RyanDan, Chris Cornell, Alice In Chains, Corroded ja och några fler....Och då upptäcker jag nya dagligen:)Som är inom samma ram;)
Dessa som är röda är dom jag spelar mycket just nu:)

Träningsmusiken som jag älskar att träna till är faktiskt följande. Då enstaka låtar.

Spinning...(Man trampar i takt med musiken)
Nickelback- Something in your mouth; Gotto be somebody;next go round
Mustasch- Double nature;i hunt alone
Hoffmaestro- Highway man

När jag kör PW så är det dessa:)
Winnerbäck- då låtar med fart i:) Inga sega saker:)
Pearl Jam(Backspacer)- Gonna see my friend; Got some; the fixer;Johnny Guitar; Just Breath; Amongst the Waves; Unthought known; supersonic; speed of sound; Force of nature; The end
Slash- Ghost feat.Ian Astbury; Promise feat. Chris Cornell; Gotten feat. Adam Levine; Saint is a sinner to feat.

Ja det var lite av det jag lyssnar på.. Men sen så upptäcker man ju fler när man går på konserter och såndant.

Nu ska jag gå å lägga mig lite..
Yoga imorgon kl 10.00 sen lång promenad i harmonisk takt.
PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar