Välkommen!

Välkommen!

torsdag 16 september 2010

Labil, obegriplig och fullständigt korkad!

Jag önskar verkligen att alla människor fick vara lyckliga. Men tyvärr är det inte så. Finns många som lever i förnekelse när det gäller dom själva.

Men att ställa till problem och sedan skylla ifrån sig och blunda för sina egna problem gör mig bokstavligt talat spyfärdig...


Jag är sååå förbannat trött på människor som är så inskränkta, problematiska och helt störda psykiskt(då menar inte jag dum i huvet). Jag personligen har haft tillräckligt med skit i mitt liv och orkar inte bry mig om människor som verkligen älskar drama och suger all positiv energi från mig.

Att vuxna männikor inte fattar och skaffar hjälp för sitt egna destruktiva beteende.. Jag begriper det inte. Jo, det gör jag men jag orkar inte bry mig längre. Oavsätt om man är barn, ungdom eller vuxen så ska man fan stå för sina handlingar. Jag är hård men så är det. Och speciellt om man är vuxen.Det är bara du själv som väljer om du vill vara ett offer!!!Men gör aldrig någon annan till offer!!!


Anklaga någon annan för sitt egna beteende gör mig så förbannad. Men just nu vill jag skriva av mig lite. För det når mig, ja.. För jag har haft så mycket skit och jag orkar inte mer.


Ni skulle bara veta. Jag kan ta upp lite.. Detta handlar om vuxna människor..
Det är inte bara kvinnor som blir misshandlade, även män!


Detta gör man som kvinna för att reta upp en man som ska slå men han gör det inte:

*slår sönder husbilen hans(hans ögonsten)

*eldar upp breven efter hans fru som varit död sedan 1988, förlåt ex fru.

*hotar att döda

*kastar damsugaren efter honom

* Slår honom i huvudet med damsugarslangen.(hårda delen)

* att ställa till ett helvete för honom stå och skrika honom rakt i ansiktet,ge honom örfil efter örfil för att få honom att slå.

*försöker göra så att hans barn hatar honom

ÄR DETTA NORMALT BETEENDE!!!



Hur ska en man som tidigare varit en kvinnohatare finna den rätta vägen när han träffar en sån här människa. Jag är ledsen att säga men sånt här gör mig så förbannad! SKAFFA HJÄLP FÖR FAN!!!


Hur kan hans barn få ut för att han gjort slut med en sån här kvinna??
Hon skriver i ett sms:..jag citerar.

Ni kan nu fira. Det är slut mellan mig och *****. Ni har lyckats!

Men kvinna vakna upp nu!!



Till er NORMALA föräldrar där ute....Blanda aldrig in barnen i era jäkla bråk,dra inte in någon jäkla domstol å skit för eran ilska och sorg vid separation!!!..TÄNK FÖR FAN PÅ BARNEN!

Och ni funderar på vad som gick snett för era barn om dom inte följer lagarna...SKÄRPNING!



ja, nu har jag fått spy ur mig lite..



PUSS PUSS Kärlek till er alla!

1 kommentar: