Välkommen!

Välkommen!

torsdag 12 augusti 2010

What up with that!?

Idag har det varit så där.. Hade spinning i tisdags trots mina krämpor.. Kanske man ska ta det lite lugnt.. Lyssna på kroppen lite bättre..
Imorgon ska jag till läkaren, ta lite prover.. Får se vad jag har för åkomma:/ Om man säger så här.. Har inte varit så där jätte på hugget när det gäller det mesta.
Inte roligt när man har en kropp som inte talar om ifall man har UVI eller något annat. Måste ta massa prover för att kolla. Min smärttröskel är nog väldigt hög tror jag.

Men imorgon får jag nog svaren på vad det kan vara.

Satt å kolla på fotbollen igårkväll. Väldigt bra match. Synd att sverige inte fick tillräckligt med motstånd bara. Sorry nu alla men zlatan är inte min favvo spelare. Tycker han inte tillför så mycket. Fast igår gjorde han det bra den tiden han va inne på plan. Förra året var han usel. Alla har gjort honom till något av ett svenskt mirakel. Vilket jag absolut inte tycker att han är. Men hela svenska laget verkar ha fått upp spelet betydligt mycket bättre än förra året.
Men som sagt, jag är stolt svensk.
Måste ju oxå visa mina nya kläder jag har införskaffat.. men det tar jag i nästa inlägg:)
PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar