Välkommen!

Välkommen!

söndag 15 augusti 2010

Grönan och Fest!

Festen som va i fredags bjöds det på underbart god mat och trevligt sällskap.. Dock blev det bara massa bilder i början.Då jag bara hade mobilen med mig och inte kameran så gick det inte ta några bra bilder när det va mörkt:) Men det bjöds på hemlagad paj i olika dess slag och gott att dricka. Men vi hade med oss eget dricka:)


Lite kärlek påväg hem från festen:)

Dagen på grönan blev otroligt bra. Började med att äta lite god mat,själv tog jag en cesarsallad.
Det va jag,jonas, Funken,Lee, mats och Malin som va på grönan.. Hade otroligt kul..Tacka alla ni underbara för en trevlig dag och kväll:)PUSS!
Jag är ju ganska höjdrädd så jag åkte inte frittfall och uppskjutet.NO WAY! hehe men jag gav mig på alla bergodalbanor.. SÅ kul:)

Vacker utsikt över stockholm:)
Alla åkte uppskjutet utom jag. Passade på att ta ett foto när dom va på väg ner precis när dom skulle åka upp igen:) hehe
Idag blir det en slappar dag.. Jag och Jonas sov till halv ett men jag skulle lätt kunna sova till fem:)
TITTA! Det börjar komma bär.MUMS! En blandning mellan hallon och björnbär.


PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar