Välkommen!

Välkommen!

söndag 29 augusti 2010

Uppdatering från helgen..

Det va mycket i helgen..

I fredags va det bara en myskväll..Jag Jonas och Gabbi hade filmkväll. Sedan va det sängen för Gabbi. Jonas passade på att åka iväg till en av sina vänner. Jag fick en kväll för mig själv. Va väldigt skönt faktiskt så jag passade på att spaa lite här hemma. Mös framför en bra film sen va det att krypa ner i sängen:)

Liten naken sanning kommer här..Ler..
Vilken jäkla puss mun ja har..hahaha..Lite konstigt lyse på toan men man får väl ta det iallafall..

I går så va hela familjen till Grönan.. Gabbi fick ta med sig en kompis. Det blev succé, men jisses va folk.. Jätte fint väder va det.. Så det va en lyckad dag. Vi va hemma åtta på kvällen...
Gabbi och Emelie..
Klart dom vann något synd att jag inte tog kort när dom spöa vuxna karlar som stod å slog på en liten kudde och försökte få i så många bollar i en korg... Gabbi fick 400,Emelie fick 380. Resten som stod där fick bara240 som max.. Du ska tro att alla jubla som stod å tittade på.. Tror ni dom fick nå..nix..en liten godispåse.. Med lite tjat från Jonas.

Min underbart vackra sambo och soulmate,Jonas..
Svärmor och My står å tittar på utsikten:)
Vackra jag från Grönan;)
Vackra stockholm från Grönan..
Vackra svärmor med lilla my..My har fått en ballong.. Liiite läskig va den i början men sen satt hon å krama och slog på den om vart annat:)

Kommer lite bilder på det jag hållt på med idag.. Fast lite senare.. Nu ska vi äta stek:) GOTT!!!
Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar