Välkommen!

Välkommen!

måndag 23 augusti 2010

BattleStar Galactica!

Vi är helt fast.. jag började kolla lite på den serien och nu är vi båda helt fast.. Jonas tycker inte om sci-fi i vanliga fall,men jag älskar det.. Men varje kväll så ligger vi i sängen å kollar på 2-3 avsnitt.. Den är skit bra!
Sitter och inväntar tiden..Kl 09 ska jag ringa till akassan.. Är det någon där ute i sveriges avlånga land som INTE haft problem med akassan eller försäkringskassan??!! Då får ni gärna tala om det för mig.. För då är ni unika...Jag har inte haft problem med F-kassan men med den förbannade akassan.. är så trött på dom så idag blir det lite munhugg i telen!!

Kan ni tala om för mig hur man kan bli återbetalnings skyldig för två dagar som man inte ens fått ersättning för..Förklara det för mig!! Och dom pengarna ska in först innan man får ut sina egna. Jag har väntat i 2 månader på mina pengar om inte mer!!Då är det väl inte mer än rätt att dom ska få vänta två månader på sina! Jag är så jävla trött på dom!!!

Nä nu ska jag ringa!

PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. Jag hade faktiskt inte ett enda problem under hela min sjukskrivning. Min handläggare var underbar som kunde sitta och prata med mig i en timme trots att jag vet att det är ovanligt att ens få tag på dem. Men ja...jag vet att det nog faktiskt är unikt. Jag hade nog bara en väldig tur!! Lycka till! jag kan tänka mig att det kan vara sjukt frustrerande.
    kram C.

    SvaraRadera