Välkommen!

Välkommen!

lördag 14 augusti 2010

What a night!

Idag får man ångra bittert dom där bacardi brezeerna som man drack igår.. Vilken huvudverk jag hade igår.. Jisses!
Men så roligt vi hade.. Herre jösses va jag älskar min Jonas. Blir bara mer å mer säker på att det är vi..Rest of the time..Efter igår så har jag upptäckt/har jag vetat hela tiden) men HUR mycket vi verkligen älskar varann. Betedde oss som två förälskade duvor igår;)
Måste kolla om det blev nå bra bilder.. Jag vet att han som hade festen fick jäkligt bra bilder iallafall.. ska kolla Jonas tfn oxå. Vi hade ju ingen kamera med oss:) Så det blev dåliga kort tagna med mobilen.. Dom blir inge bra alls. Men det återstår att se..

Ikväll ska vi fira min underbara Jonas som fyller år idag!

Så då blir det grönan och middag:)

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar