Välkommen!

Välkommen!

torsdag 12 augusti 2010

Kläder..

Lite nytt som jag inhandlat.. Är tvungen att köpa lite nytt pga att jag gått ner ganska mkt efter My. Från stl 44 till 42. Nu 42 till 38,36.. Äntligen börjar jag se resultaten.. Bättre sent än aldrig.. Så jag köpte lite nytt.. Vissa kläder är fortfarande stl 40 men det gör inget tycker jag. Jag är rätt nöjd med mig själv precis som jag är.

Men dessa köpte jag iallafall.



Det vita är två linnen i ett.De sitter ihop och är en lite halvlång modell. Den gröna fastnade jag för på håll. Gillar inte djurmönster annars men man måste ju prova:) Men något annat blir det då inte. Inte min grej. Det är en lång modell,slutar under rumpan. Så den ska jag ha på fredag med ett par läderbyxor:) och ett par skinskor med högklack. Slutligen den svarta. Halvlång modell med rollin'stones tungan.. Älskar det märket oavsätt vad det betyder. sexigt och rockigt tycker jag det är:)
jaja.. nu ska jag kurera mig lite..
PUSS PUSS alla underbara besökare!



1 kommentar: