Välkommen!

Välkommen!

fredag 20 augusti 2010

Det är mycket nu...

Igår va jag på rekryterings träff.. Vilket va väldigt lyckat.. Det va många som sökte tjänsterna som dom erbjöd.. Jag såg till att vara en av dom första som blev intervjuade. Det va en utmaning.. Tänk er att ni ska på intervju(bara det kan vara nervöst)Ni vet inte vad som väntar er där inne.. I detta fallet va det öppen intervju..ALLA som söker står ca 1 meter bakom er.. Kan ju säga så här.. Det va ju inte bara en som sökte! Jag tänkte.. Om jag ska ha en chans så va en av dom första.. Så du blir ihågkommen.

Jag gjorde ett gott intryck:) Redan samma dag precis efter att jag stängt dörren å är hemma.. Ringer dom igen:) Nervös,ja..
Frågan jag får.. Jag vet att det är kort varsel men kan du komma på en andra intervju?Redan imorgon bitti? Vad svarar man... Jo, självklart kan jag det. Utan att tänka så lägger jag på luren och börjar leta barnvakt..Svärmor ställer upp..Guld.. då är det bara att köra på!!Så idag har jag varit på en andra intervju.. Känns så bra.. Min magkänsla säger mig att jag hamnat rätt.. Nu är det bara att hålla tummarna.. Jag är så på och fokuserad att jag glömmer bort att jag är sjuk. Ni som inte vet så har jag fått sköldkötelrubbning,ökad produktion av hormon. Är under utredning. Har inte tid att tänka på det nu.. Nu vill jag börja om på nytt.. Jag har ju gått hos en jobbcoach som är så otroligt positiv och bra att varje gång jag varit hos honom så får jag en energiboost som e helt otrolig... Jag bara är så energisk när jag går därifrån.. Han har varit vd för kronfågel..En underbar människa..Med sådan positiv verkan att man önskar att alla chefer och alla med ledande roller vore som honom.

Han har hjälpt mig otroligt mycket med allt som har med arbete,roller etc. Mycket positiv feedback.. Det är tack vare honom jag har kommit dit jag är idag när det gäller cv och min personliga utveckling inom den ledande rollen.
På bilden ovan sitter jag i ett möte med min coach..I tisdags..Givande sådant..
Nu får vi hoppas att allt går som jag hoppas.. Men än är jag inte i mål..
Nu ska jag fixa lite lunch till mig och Gabbi.. My är på dagis.. Gabbi börjar i 2:an på måndag..

Underbart!!!

I helgen blir det nog nå trevligt.. Inget bestämt än men något med familjen blir det..
Nu får ni alla ha en underbar fredag och hoppas ni mår och har det lika bra som mig.. Det önskar jag er ALLA!!! Kärlek till er!!!

PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. Härligt Katja!!! Skönt att det går framåt! =) Håller tummarna för dig! Love you

    SvaraRadera