Välkommen!

Välkommen!

måndag 23 augusti 2010

Givande samtal..

Tänk att rätt människa på andra sidan av luren så går det galant.. Någon hade klantat sig,nu är dom på ingång.. Det va väl på tiden..

Lite roligt är det oxå på jobbfronten.. Två intervjuer och ett samtal i telen så är man på god väg tillbaka:) Jag håller verkligen tummarna nu för det som väntas:)
Får se vad det blir.. Vad som händer.. Ja, efter nedgång kommer det alltid en uppgång.. Lite i taget men till slut är man i hamn..

Ska strax ut och ta en PW.. Har längtat så mkt efter det.. Kanske inte är så smart men jag gör det för att jag mår bra av det..

Jisses.. Håller även tummarna på att jag får hem min nya telefon.. Den är sååå fiiin:) Så alla ni som har mitt nummer.. va beredd på att få ett nytt.. Nu är det dags att byta nummer.. Har haft det nuvarande såååå länge.. Ville ha en iphone men efter att ha sett hur Jonas tele funkar så..NEJ Tack! Skit telefon..

Nu ska jag gör mig iordning för en promis, tvätta lite sen handla picknick mys för Gabbis skolstart..Kommer bli super.. Tror nog hon är lite nervös.. för det är jag:) hehe

PUSS PUSS och ha nu en underbar dag alla mina underbara besökare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar