Välkommen!

Välkommen!

tisdag 24 augusti 2010

Händelser..

I lördags så hade vi lite familjemys..Vi åkte till Naturhistoriska Museumet..

Pappa Jonas och Lilla My sitter å njuter i solen och pratar lite:)
Naturligtvis så började det regna när vi skulle gå till bilen efter besöket på NH.

Gabbi blev lite fryssen så hon fick låna Jonas Tröja..
Lilla my tittar på regnet som faller:)
Hemma efter en blöt hemgång:) Hemma å myser i soffan..

Igår va det skolstart för Gabbi. Hon börjar bli stor..Hon har börjat i 2:an. ler.. min lilla gohöna.
Jag å Gabbi åt ceasarsallad som lunch sen va det att börja gå mot nya skolan.

Står å väntar på invigningen.. Det va ju sol å varmt iallagall..Vilket jag va glad för.. Hade en mysig picknick oxå,utanför skolan på gräset. Jätte mysigt.. Det va massa folk och barn.. Riktigt trevligt..


Just nu sitter jag å väntar på brevbäraren. Eller jag sitter å väntar på en avi som ska komma med posten för min telefon har kommit..JIPPI!!! Men än har jag den inte i handen..
Jo, jag blev ordförande i föreningen igår oxå:) Mycket nu! Jag har många bollar i luften men jag har koll på alla! Känns bra.. Jag vet vad jag gör och vad jag vill ha ut av det..
PUSS PUSS Ses sen alla underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar