Välkommen!

Välkommen!

fredag 27 augusti 2010

Hur orkar man..

Bry sig om vad andra tycker, tänker eller gör.??!!
Begriper det inte..

Man får klä sig som man vill, andra behöver ju inte alltid tycka det är snyggt men hur skulle det vara om alla hade likadana kläder eller lika klädstil. Jätte roligt eller hur!

Man får äta som man,hur man vill och vad man vill. Sen om man äter som jag, ceasarsallad väldigt ofta för att jag tycker det är gott.Jag äter inte alltid med bacon eller tar dressing på. Vissa äter på donken varje dag.. Eller dricker alkohol som en svamp. Det är ju nyttigt,mmm.. Allt handlar om sitt mående. Mår man bra, ja varför ska man då byta livsstil. Inte är det för att andra tycker saker. Man ska göra som man själv vill! Men jag väljer att äta det jag gillar men tränar oxå fem gånger i veckan.

Man lever som man själv vill, Man behöver ju inte leva som alla andra. Bara för att man tex börjat att träna och börjar bli vältränad behöver det inte betyda att man kan allt om mat och träning. Om man sen sitter och klagar på att andra äter skitmat och ser ner och ska punktera hela tiden vad som är fel på andra.. Borde man kanske ta sig en titt i spegeln eller ransaka sig själv lite.

Jag blir så trött på människor som säger emot sig själv hela tiden. Men jag måste oxå säga så här. För jag vet att det är sant, Att först må dåligt,man kanske är överviktig, har haft ful hy, eller haft något annat,ja you name it. Så när det sker förändringar tex man går ner i vikt, eller får fin hy å sånt. Så ofta( om man inte mår bra själv) så blir det att människan förvandlas till en så kallad"bitterfitta"Detta gäller då båda könen men oftast tjejer. förstå mig rätt nu. Från att vara den fula ankungen till en vacker svan. Om man inte är ärligt ödmjuk, har varm personlighet så blir folk som gör en förändring utseendemässigt störda. Dock inte alla!Jag tycker att man är vacker som man är. Men har man en vacker yta och vidrigt inre(personlighet)då blir man fan inte vacker någonstanns! Då har inte träning, operationer etc någon verkan.

Men många... Dom börjar se ner på människor som är i samma sits som dom själva va innan förändringen. Men det finns även sånna som uppmuntrar andra att börja träna,äta rätt osv.
Dom människorna anser jag som starka individer, som uppmuntrar andra istället för att kritisera och påpeka andra hela tiden.

VA ER SJÄLVA, ÄT VAD NI VILL, LEV HUR NI VILL. INGEN, NEJ INGEN KAN ÄNDRA PÅ ER
OM NI INTE VILL DET SJÄLVA VILL SÄGA!!!

Kärlek till er från mig..
PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar