Välkommen!

Välkommen!

lördag 26 februari 2011

Tränat, mat och melodifestivalen!

Gjort 1mil som vanligt på bandet idag. MEN FY FAN VILKA BRA SKOR JAG KÖPT!!!!hehe.. Fick inte ont alls. Ännu bättre blir det när inläggen kommer om två veckor:)
Har haft jätte ont i benhinnorna ett tag. Varje gång jag sprang. Det va som om någon satt med en kniv å skar saaakta sakta i varje steg jag tog. Inte kul alls. Har fel på mina vrister.

Men nu börjar det ta sig. Har lagt om kosten, så snart börjar väl resultaten komma ordentligt oxå. Jag tar en sak i taget, en dag i taget. Jag slutar å börjarinte med olika saker samtidigt. Lätt att det blir fel då.

Ikväll blir det lugnt. Äta lite mat sedan lite mys framför tv:n till melodifestivalen. Inte direkt bra tv men jag kan hålla med om att det verkligen är mkt skit!

Imorgon har jag å gabbi en heldag. Jag har låvat henne middag, åka upp på globen(va tänkte jag då,höjdrädd ja!!),

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar