Välkommen!

Välkommen!

fredag 11 februari 2011

Kaos, smärta och tidsoptimism:)

Ni ser min panikartade blick va:) Allt är bra, allt ordnar sig:) Det va typ det jag tänkte när jag satt i bilkö påväg till Odenplan där Eventet skulle äga rum. När jag såg ankomst tiden ticka iväg:(Kom ju bara 30 minuter sent.Optimist, javisst. Tänk att jag va tvungen att ta tandläkartiden idag oxå:( Bedövad i halva ansiktet å försöka sminka sig, dricka å äta nå.. hmmm.. nej, funkar inte.. Sen att ta en tid direkt efter jobbet så man ska testa sin skicklighet med att vara så snabb som möjligt med allt på samma gång..NEJ, funkar inte heller. Det sprack i väntrummet på folktandvården:)

Men det löste sig till slut. Det va inte bara jag som va sen av oss bloggare. Det bjöds på wrap,vin och vi fick en varsin goodiebag. Bla en bok som Henrik Fexus sskrivit, som ni ser här nedan. Jo det va han som höll i showen:) Grymt bra!!!!

Ursäkta bildens kvalité..här ovan på den goda wrapen;) nä, fårost e fan inte min grej, den gick bort efter tre tuggor, men lokan gick i:). Där har ni boken oxå. Fick den signerad:) Sånt gillar vi:)

Passade på att fota lite när vi va på toa:) Va gör man inte för sin blogg:)

Ja, tro det eller ej. Fick faktiskt inbjudan av Camilla. Hade faktiskt en väldigt trevlig kväll måste jag säga. Vi hade nog mer att prata om än vi trodde:) Jag är inte den som är den:)

Det va ganska mycket folk:-) Runt 600:) sa han men va det verkligen det???

Hm, kanske, kanske inte.. Nu ska jag läsa lite sen gå å sussa..All sinnesförvirring gjorde mig trött..hahahaha..

Puss och gonatt alla där ute! Vänner om ovänner, som bloggare eller icke bloggare.

Ni är alla lika välkomna hoss mig!

Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

  1. Helluu!
    Nu ligger bilderna uppe på min blogg. Eller vill du att jag skickar dem?
    Tack igen för igår! Grym trivsel!

    Kram C.

    SvaraRadera