Välkommen!

Välkommen!

måndag 21 februari 2011

Made some loving!

Ja, det kan man lungt säga att man gjorde igår!!! Baby kom hem.. puss å kramkalas blev det. Tjejerna blev jätte glada:) My e ju en liten fåntratt..hehe.. hon spexade runt av lycka när pappa kom hem:)

Sen när tjejerna lagt sig så spenderade jag å baby under filten framför tv:n, som nyförälskade:) Och fortsatte mysa när vi lag oss. Så ingen film i sängen blev det;)

Somnade ovaggat igår. Men därimot sov jag inte så bra inatt. har ju ett viktigt möte idag. Är nog lite spänd för resultatet av mötet jag hade förra veckan:)

Hoppas att det går vägen. Vad som händer å sker får ni kanske veta inom snar framtid;) Väldigt givande och framtidsplanerna går igenom om man säger så;)

Nu ska jag fortsätta jobba. Tyvärr kommer ingen bild i det här inlägget men jag skickar en från mobilen:)

PUSS PUSS

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar