Välkommen!

Välkommen!

söndag 13 februari 2011

Min dag!

Fick en bok om kost från nicke å tjejerna:) Jag blev berörd bara jag såg va dom skrivit:)

Min Jonas fixade fikat. Han gjorde en jätte god tårta:) Tack, baby!

Fick en helt underbar pläd av mina svärföräldrar och ett presentkort på home:)Jo, fick även en blomma å en choklad ask:) Står på bordet vid fikat:)

Jag skulle prova en ny frisyr på my, det bara hänger. Gav mig på inbakade flätor.DET GICK! hehe

Jag bakade bullar:)

Bullarna klara:) Jag e ingen bull ätare. Men resten av familjen är;) Sen gjorde jag en bullkrans men den fick min granne:) Fick låna kanel av henne. Våran tog slut:( Tur man har grymma grannar alltså!

Just nu sitter jag med min lilla två åring, som sover sååå hårt:) Det e jobbigt med kalas:)

Tack alla ni fina som har skickat meddelande på FB, ringt och skickat sms:) Oerhört glad, väldigt omtänksamt av er!!!

Skickar ett varsit hjärta till er alla i form av en ömhetstanke å massa kärlek!

Tack!

PUSS!

Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

  1. Grannen blev så glad över bullkransen. Den var jätte fin och super god. Farligt, farligt. Det är härligt att ha grannar som man kan springa och låna saker av. Kram Veronica

    SvaraRadera