Välkommen!

Välkommen!

tisdag 22 februari 2011

Sjuuukt tröööt!!!

Nu ligger tjejerna å sover så sött:) Nu ska mamma gå å sussa..Jag är helt slut. Mycket händer med mig just nu, jag känner mig drenerad fysiskt och psykiskt men på ett positivt sätt. Jag vet att det kommer väldigt underbara dagar/veckor/månader/år framöver;)

Jag älskar mig själv, jag älskar mitt liv, jag älskar min familj, jag älskar livet å det goda det har att erbjuda!!

Jag tar avstånd från människor som tar min positiva energi å omringar mig med kärleksfulla å äkta människor.

Jag har märkt att jag läser av människor lättare och ser igenom deras falska fasad nu, något jag inte gjorde så tydligt förr.. Jag känner mig lugn, harmonisk och fylld av kärlek. Börjar hitta tillbaka till mig själv vilket är oerhört skönt. Jag är mig själv och behöver inte hävda min säkerhet, att jag mår bra. Jag vet med mig själv att jag mår bra. Jag behöver inte bevisa för någon att jag är i top, att jag måste höras eller synas så fort jag åker någonstanns. Det har jag aldrig gjort. Men att uttrycka min glädje när det går bra för mig eller någon annan har jag absolut inget problem med. Ingen är perfekt!! Även om det finns de som tror de...

Gonatt å sov gott!!

PUSS

2 kommentarer:

  1. Vad härligt!!!!!
    Jag känner lite likadant!!!

    Massa kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Ja, man strålar som solen. Undrar just hur det blir när våren kommer då alla känslorna blir starkare.. Jisses! Se upp! här kommer vi:)

    kram

    SvaraRadera