Välkommen!

Välkommen!

fredag 11 februari 2011

Snöoväder!!!

Åkte in på möte imorse...kan man annat än le... Det blir kaos här när det kommer snö.. All trafik i city inställt, bilar inplogade. Jag kan bara le. Pga att den så kallade "stora människan" får problem. Människan blir mänsklig, alltså man ser hur lite kontroll vi har över vädret. Hur små vi igentligen är.

Ska till tandläkaren idag oxå.. Blir vid lunch:) Laga ett hål. Och boka en tid för tandblekning. :)
Jag har lite ont i magen pga av det. Avskyr tandläkaren.

Fick en inbjudan till Sinnescirkus av en annan bloggare. Spännande! Så det blir ikväll, får hoppas att dom plogat upp vägen så jag slipper köra fast. Än så länge har jag klarat mig. Därimot har jag stannat å hjälpt två som kört fast. Man vet ju själv när det händer.
JAG TAR MIG TID ATT STANNA!!!! Nästa gång kanske det är jag som behöver hjälp!!
TÄNK PÅ DET, ALLA NI SOM GLOR Å BARA KÖR FÖRBI!!!!!

Ha en trevlig dag!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar